سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | همه برای ایران به پای صندوق رأی می‌آییم + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است پزشکیان در مشهد: اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند+ فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند معیار‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد
سرخط خبرها

فرمانده کل ارتش: دشمن با تمام قدرت علیه کشور وارد جنگ شده| هدف نهایی دشمنان تجزیه ایران است

  • کد خبر: ۱۳۹۷۱۹
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
فرمانده کل ارتش: دشمن با تمام قدرت علیه کشور وارد جنگ شده| هدف نهایی دشمنان تجزیه ایران است
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز مقابله با توطئه دشمنان در مایوس‌سازی و ناامید‌سازی ملت ایران، بزرگ‌ترین جهاد است، گفت: دشمن در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی با تمام قدرت علیه کشور وارد جنگ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی مکاتب لیبرالیسم و کمونیسم  و نظام سلطه را در جهان به چالش کشیده و الگوی جدیدی در مقابل آن‌ها ارائه کرده و این دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی از سوی نظام سلطه به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه قدمت جدال بین حق و باطل به قدمت تاریخ بشر است، افزود: بعد از هزاران سال از گذشت تقابل حق و باطل، یک نظام الهی سربلند کرده، نظامی که پیامبران و ائمه (ع) به دنبال تحقق آن بوده‌اند و ان‌شاءالله این نظام به سر منزل مقصود خواهد رسید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هدف نهایی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، تجزیه کشور ایران است تصریح کرد: البته دشمنان ما خودشان هم می‌دانند که این یک فکر خام و خیال باطل است که بتوانند به جمهوری اسلامی و ایران صدمه جدی بزنند. البته در هفته‌های اخیر با فضاسازی رسانه‌های شیطانی، برخی را به اشتباه انداختند. زمانی که نظام جمهوری اسلامی نهالی نو رس بود دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف غائله‌های زیادی درست کردند، ولی در برابر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون که نظام اسلامی یک درخت تنومند شده هرگز قادر نیستند به موفقیت برسند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: کشور برای حفظ مقدسات، نوامیس، استقلال، تمامیت ارضی و امنیت، ده‌ها هزار شهید و جانباز تقدیم نموده است و ارتش جمهوری اسلامی برای حفظ این دستاوردها، پیشگام و پیشمرگ مردم است.

امیر سرلشکر موسوی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را متفاوت از ارتش‌های دیگر در جهان دانست و خاطر‌نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تابع ولایت و یک سازمان ولایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ ترکیبی علیه کشور گفت: دشمن در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی با تمام قدرت علیه کشور وارد جنگ شده است و با توجه به تهاجم ترکیبی دشمن، به دفاع ترکیبی و همه جانبه نیاز داریم.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در کشور گفت: امروز مقابله با توطئه دشمنان در مایوس‌سازی و ناامید‌سازی ملت ایران، بزرگترین جهاد است که نقش موثری در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->